قوانین و مقررات

 ارائه خدمات در چارچوب قوانین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نظر گرفته شده است.
کاربر گرامی : خواهشمندیم قوانین و مقررات وب سایت اکسیوم را مطالعه فرمائید، ثبت نام شما در این سایت به منزله آگاهی و پذیرش این قوانین است.
-خرید آنلاین :
خرید آنلاین از اکسیوم تنها از طریق سایت AxiomShop.ir امکان پذیر می باشد و اکسیوم در اینستاگرام با آیدی @axiomshop_ir فعالیت دارد ، لطفا اکسیوم را تنها از حسابهای رسمی دنبال کنید و مراقب سودجویان باشید. هرگونه سواستفاده از نام اکسیوم پیگرد قانونی خواهد داشت.

-سیاست قیمت گذاری :

هدف اکسیوم مشتری مداری و ارائه کالا به قیمت مناسب به مشتری است با این حال نوسانات بازار در بازه های زمانی مختلف باعث تغییر در قیمت ها خواهد شد، بنابراین در نظر داشته باشید که پس از ثبت سفارش و تائید در سایت اکسیوم به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول در فاکتور وجود نخواهد داشت.
در صورت بروز هرگونه خطا در درج قیمت کالا های موجود در سایت، اکسیوم حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده مشتری را دارا خواهد بود و عودت وجه تا 72 ساعت کاری و صرفا” به حسابی که خرید از آن انجام شده انجام خواهد گرفت و مشتری با ورود و ثبت نام می پذیرد که از این امور آگاه بوده و در این خصوص ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.

-ثبت، پردازش و ارسال سفارشات :

*کاربر گرامی تائید و پرداخت فاکتور توسط شما به منزله تائید تمام موارد در بخش مقررات اکسیوم است.
*پس از ثبت سفارش امکان تغییر کالا و روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
*طبق دستور مراجع قضایی، در صورتی که شما در اکسیوم سفارشی ثبت نمائید کالا صرفا به شما به عنوان خریدار یا تحویل گیرنده معرفی شده از جانب شما پس از ارائه و بررسی مدارک هویتی معتبر قابل تحویل خواهد بود.
*اکسیوم تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا کالا را در سریعترین زمان ممکن به دست مشتری برساند لیکن با توجه به حجم بالای سفارشات این زمان 2 هفته کاری از زمان ثبت سفارش اعلام می گردد .
*در صورت پرداخت بصورت کارت به کارت یا حواله به حساب، مشتری موظف است فیش بانکی و چهار رقم آخر کارت و نام و مشخصات و آدرس به همراه کدپستی را به اکسیوم از طریق شماره تلفن درج شده در سایت اعلام نماید، این اطلاعات در اکسیوم کنترل شده و پس از تائید ثبت سفارش انجام می پذیرد.

– خسارت در حمل و نقل :
در هنگام دریافت سفارش ، مشتری به عنوان خریدار حتما” باید بسته بندی سفارش را بررسی نماید و در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش امده باشد آنرا در حضور مامور تحویل، بصورت رسمی صورتجلسه نموده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب ظرف 24 ساعت به اکسیوم اطلاع رسانی کند تا پیگیری لازم انجام شود.

شرایط بازگشت کالا:

*چنانچه کالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد مشتری می بایست در همان روز مشکل را به اکسیوم (09155690279 در واتساپ) اطلاع داده با هماهنگی اکسیوم طبق شرایط ضمانت 7 روزه ظرف 2 روز کاری از زمان دریافت کالا اقدام به عودت کالا نماید.

توجه داشته باشید، تمامی کالاهای بازگشتی باید در شرایط اولیه به همراه جعبه محصول و برچسب اکسیوم روی کالا باشد.

پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش اکسیوم، هماهنگی‌های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.*عودت وجه تنها به حسابی که بنام مشتری بوده و از آن اقدام به خرید نموده امکان پذیر می باشد.
*کالا های هدیه شامل بازگشت 7 روزه نمی باشد.